Rituals (3)

Ik ontving een comment op mijn Rituals (2) blog. Als je het mij vraagt, hadden ze dat beter kunnen doen op de eerste, maar ik sta niet bekend om mijn marketing skills…anyhow:

Beste Futslung,
Erg vervelend dit te horen. Begrijpen we goed dat je de douchegel hebt geprobeerd? Misschien dat een van onze andere producten uit de doucheserie meer bij je past. Wat dacht je van een doucheschuim, douchepaste, doucemousse of een zeep? Op onze site http://www.rituals.com/nl-nl/home/index kun je de verschillende soorten zien.
We hopen dat we je kunnen overtuigen met een van deze producten;). Laat het ons weten en stuur ons een mail (facebook@rituals.com).
Alvast dank.
Het Rituals Team

Aha contact! Mijn wereld werd iets meer belicht. Je zal begrijpen, ik kon niet wachten om een mail terug te sturen, geadresseerd aan de dame die de comment verzorgde. Iemand met zo’n naam, MOET wel interessant en leuk en leuk en leuk zijn… Dus ik gooide mijn spreekwoordelijke hengel uit, ondertekend met alle contactgegevens die mijn virtuele leven rijk is…en dat is veul:

Beste Nicole,

Bedankt voor je reactie op mijn blog.

In het pakket wat ik van mijn zuster ontving, zaten nog twee producten: nog iets voor onder de douche en een scrub. Ik ben benieuwd wat dit voor ervaring zal brengen, maar het is met name de geur van dit product wat mij deze blogs ontlokte. Ik ben een (relatief) jonge vent en zoek iets energieks waar ik mijn dag mee kan starten en eindigen. Deze geur gaat het niet zijn.

Ik spreek geen kwaad over de ‘normale’ producten van Rituals. Mijn vrouwelijke collega’s springen bekant een gat in de lucht als ze een bon danwel geschenk krijgen uit een tasje van Rituals. Indien het de bedoeling is om de man aan te spreken, zou ik het zelf misschien proberen met een iets minder oude mannen geur.

Met vriendelijke groet,

 

In mijn wereld is dit een uitnodiging voor een langdurig gesprek over de diversiteit van de aangeboden producten, misschien zelfs een uitnodiging om me iets toe te sturen op het adres wat er in mijn mail stond of nou, laten we eerlijk zijn, minimaal een bevestiging van ontvangst. Een afwijzing eventueel, heel eventueel hoor.

Al twee weken is Rituals bezig met een antwoord te componeren. Ik ben bang dat ze ingezien hebben dat een minimale blogger als ondertekende geen invloed heeft op de grote Rituals. Daarbij heb ik natuurlijk weggegeven dat ik toch wel blijf shoppen bij Rituals gezien de vrouwelijke collega’s.

Maar ik, Nicole, verlangde naar een nieuwe antwoord van je…

Previous Post
Next Post
Leave a comment

1 Comment

  1. Nicole Dutrieux

     /  November 1, 2011

    Beste Futslung,

    Het is zeker niet onze bedoeling geweest niet te reageren op jouw reactie, welke wij via mail hebben ontvangen. Excuses hiervoor. Zelfs een minimale blogger als jou willen wij ook te woord staan. Echter, door de veelheid aan mails, post en tweets wil er wel 1 tussen glippen.
    Nogmaals jammer te horen dat de geur van het desbetreffende product niet in de smaak is gevallen. Gelukkig heeft Rituals nog vele andere geuren in het assortiment en wij hopen dat daar iets tussen zit wat beter in de smaak zal vallen. We zijn blij met de vrouwelijke collega’s om je heen (Rituals fans begrijpen wij) die er waarschijnlijk voor zorgen dat je af en toe toch aan Rituals moet blijven denken;).

    Hartelijke groet, Het Rituals Team

    Reply

Leave a comment